Kulturno-kreativni sektor

Onkraj klasične promocije: PR za ustvarjalce s področja KKS

Objavleno 15.03.2021, avtor patriotmin

31. mar 2021 | 11:00
Na spletu

Ustvarjalci* se prijavljajo na razpise, ki od njih zahtevajo medijsko pojavnost, pri čemer morajo za komunikacijo skrbeti sami, dostop do medijskega prostora pa je otežen. Hkrati so njihove storitve na trgu – zato je izredno pomembno, na kakšen način komunicirajo s svojimi bodočimi naročniki.

Na delavnici bomo predstavili nekaj osnovnih zakonitosti, kako komuniciranje narediti čim bolj prijazno in učinkovito – za ustvarjalce in njihova občinstva. Namenjena je predvsem tistim, ki svoje kariere šele začenjajo, hkrati pa tudi vsem, ki si želijo osvežiti znanje in razviti dodatne veščine pri strateškem komuniciranju svojega dela z različnimi javnostmi; od razpisnih odločevalcev do občinstva.

Predavateljica Tjaša Pureber bo predstavila, kako zastaviti in izvajati komunikacijsko strategijo, zakaj je dobro imeti prepoznavno znamko ter kako jo oblikovati in komunicirati, kako segmentirati občinstvo, kako učinkovito upravljati socialne medije, kako pristopati do medijev in še mnogo več. Predstavila pa bo tudi vpliv epidemije na klasično promocijo.

Delavnica bo izvedena prek spletne platforme Zoom. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti in sicer najkasneje do 26. marca, saj je število mest omejeno. To storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si, v katerem jasno zapišite, na katero delavnico se prijavljate. Dostop do spletne delavnice bodo prijavljeni prejeli naknadno po elektronski pošti.

*V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.